- Strona główna
- Usługi informatyczne
- Systemy Pracy Grupowej
- Wsparcie techniczne HCL
Wsparcie techniczne HCL (IBM)
W ramach serwisowania oraz zarządzania platformami opartymi na oprogramowaniu HCL (wcześniej IBM) Notes/Domino wykonujemy następujące usługi:
Serwis platform HCL (IBM) Notes/Domino
- Analiza konfiguracji platformy i naprawa lub optymalizacja konfiguracji.
- Serwis aplikacji funkcjonujących na platformie.
- Wsparcie help-desk dla użytkowników platformy.
- Wsparcie dla administratorów i projektantów aplikacji.
Zarządzanie platformami HCL (IBM) Notes/Domino
- Instalacja HCL (IBM) Notes/Domino znajdująca się u klienta, jest zdalnie udostępniana naszym specjalistom pracującym w firmie, na jasno określonych zasadach. Platforma jest zdalnie nadzorowana i monitorowana przez naszych specjalistów.
- Klient uzyskuje dostęp do specjalistów w dziedzinie aplikacji i infrastruktury, którzy stają się doradcami klienta w dziedzinie zarządzania zmianami, asystują przy aktualizacji wersji aplikacji, pomagają przy optymalizacji architektury i właściwej konfiguracji środowiska itp.
- Klient otrzymuje profesjonalną opiekę nad kluczowym dla działania firmy środowiskiem komunikacyjnym i aplikacyjnym, a jednocześnie doświadczonego partnera w projektach polegających na jego modyfikacji lub rozbudowie.
Audyt bezpieczeństwa środowiska Notes/Domino w zakresie:
- zarządzania użytkownikami, hasłami, certyfikatami, plikami ID,
- uprawnień do korzystania z serwerów,
- uprawnień związanych z dostępem do skrzynek pocztowych oraz aplikacji,
- przeglądu dokumentów konfiguracyjnych serwerów,
- oceny konfiguracji i bezpieczeństwa stacji roboczych HCL Notes (IBM Notes),
- narzędzi monitorujących i logujących zdarzenia w systemie,
- metod tworzenia kopii bezpieczeństwa i archiwizacji danych.
Analiza bezpieczeństwa środowisk HCL Notes/Domino może być poszerzona o ocenę bezpieczeństwa i poprawności konfiguracji sieciowych systemów operacyjnych.
Powiązane strony