Menu szybkiego dostępu

Wpisz szukane hasło

Wsparcie techniczne HCL (IBM)

W ramach serwisowania oraz zarządzania platformami opartymi na oprogramowaniu HCL (wcześniej IBM) Notes/Domino wykonujemy następujące usługi:

Serwis platform HCL (IBM) Notes/Domino

  • Analiza konfiguracji platformy i naprawa lub optymalizacja konfiguracji.
  • Serwis aplikacji funkcjonujących na platformie.
  • Wsparcie help-desk dla użytkowników platformy.
  • Wsparcie dla administratorów i projektantów aplikacji.

Zarządzanie platformami HCL (IBM) Notes/Domino

  • Instalacja HCL (IBM) Notes/Domino znajdująca się u klienta, jest zdalnie udostępniana naszym specjalistom pracującym w firmie, na jasno określonych zasadach. Platforma jest zdalnie nadzorowana i monitorowana przez naszych specjalistów.
  • Klient uzyskuje dostęp do specjalistów w dziedzinie aplikacji i infrastruktury, którzy stają się doradcami klienta w dziedzinie zarządzania zmianami, asystują przy aktualizacji wersji aplikacji, pomagają przy optymalizacji architektury i właściwej konfiguracji środowiska itp.
  • Klient otrzymuje profesjonalną opiekę nad kluczowym dla działania firmy środowiskiem komunikacyjnym i aplikacyjnym, a jednocześnie doświadczonego partnera w projektach polegających na jego modyfikacji lub rozbudowie.

Audyt bezpieczeństwa środowiska Notes/Domino w zakresie:

  • zarządzania użytkownikami, hasłami, certyfikatami, plikami ID,
  • uprawnień do korzystania z serwerów,
  • uprawnień związanych z dostępem do skrzynek pocztowych oraz aplikacji,
  • przeglądu dokumentów konfiguracyjnych serwerów,
  • oceny konfiguracji i bezpieczeństwa stacji roboczych HCL Notes (IBM Notes),
  • narzędzi monitorujących i logujących zdarzenia w systemie,
  • metod tworzenia kopii bezpieczeństwa i archiwizacji danych.

Analiza bezpieczeństwa środowisk HCL Notes/Domino może być poszerzona o ocenę bezpieczeństwa i poprawności konfiguracji sieciowych systemów operacyjnych.

Masz pytanie?
Zadzwoń do nas
+48 85 74 89 192
Powiązane strony